Födelsedag, sista tentan och ett heders!

Idag har jag fått rista ännu ett streck på väggen. Dagen började mycket bra när Limpan kom och bjöd på skönsång och presenter på morgonkvisten. Skönt som tusan att bli väckt av en kärleksfull flickvän och inte av en illasinnad mobiltelefon som ringer före skam.

Dagen har dock inte spenderats som en födelsedag ska spenderas. Har nött mig igenom alla slags moraltänkare som vår historia kan erbjuda, Aristoteles till Smith och alla där mellan. Svårt less på att nöta in kunskap som jag direkt inte får omsätta nångång, skulle vara i TP möjligtvis. Imorrn är det sista tentan innan examen, håller tummarna för en human tenta och ingen dödstenta som är gjord av en sadistisk religions doktorand. Hur det än går så ska det bli nå jävulskt skönt att det är över för nu ialla fall. Känner jag mig själv rätt så skulle jag gärna plugga någon kurs igen redan till hösten. Men men vi får väl se.

Ett heders har drabbat mig. Ett uppdrag som jag tar emot med stolthet och glädje! Ska vara toastmaster när Mr Kalix Mörk och Ida byter ringer med varandra i Kalix kyrka. Planeringen har redan börjat och speciellt den till svensexan, frågan är bara om vi ska ha kul med Thomas eller om det är vi som ska ha kul åt Thomas...

Luleå match nu, 3 friska poäng!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Lägg av!! så kul att du börjat blogga! Kommer va en trogen läsare :-)

2009-01-15 @ 19:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0