Kalas!

Vid snart 27 års ålder är det dags att ta in denna nya form av media. Ska ge mig in i bloggens värld med en väldigt ödmjuk inställning där jag inte på något sätt kommer att skriva varje dag men det jag skriver ska förhoppningsvis kunna berika både ert och mitt liv en smula.

Har firat min australienske svåger Glenn som fyller 39 år idag. Stackarn har blivit bosatt i den kalla delen av världen och tvingas att fira sin födelsedag i mörker och kyla istället för på stranden i Australien.....sucker. Han verkar dock trots min något mörka beskrivning trivas alldels utmärkt i denna del av världen. Hängde med min systerdotter Clara 3,5 år, tjejen med energi i sig. Hon hade byggt ett flygplan av snö idag och tagit sig en resa till Indonesien. Något som även hennes morbror gärna hade följt med på, men där tyvärr fantasin sätter gränsen av hur långt jag tar mig.

Ska ladda min ambitionsbössa och plugga som satan den här veckan för på fredag så tar jag min examen från universitet där 9 terminer har gått fruktansvärt fort. Veckan innehåller även både min och babys födelsedag så det blir mycket som ska firas nu


Kommentarer
Postat av: Lena Hjelte

Grattis på födelsedagen önskar dina föräldrar.

2009-01-15 @ 12:59:53
URL: http://hjeltens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0