Nu är det gjort!

Satt hela dagen igår och skrev min sista (?) tenta. Det var en jävulsk köttig tenta som tog hela 10 timmar att skriva. Efter 8 timmar ansåg jag att den vanliga fredagens lugn hade problem att infinna sig. Drastiska åtgärder var tvungna att tas. Första pilsnern öppnades redan vid 17 och ta mig tusan satte det inte fart på kreativiteten. Vipps var inspirationen inget problem, det kan dock ha att göra med att jag ljög ihop den sista frågan. Men det får den framtida rättningen utvisa.

Nu är det gjort och nu känns det lite tomt. 4,5 års studier med blod svett skratt och tårar. Ja fy fan. Det är inte för inte som man känner sig stolt över sina åstakommanden. Endast 1 % av världens befolkning har en examen från högskola eller univeristet. Kaukasisk man lever i minoritet.

Firandet bestod i att gå på Bakfickan och äta Rudolf med en fin flaska vin till. Underbart gott. Fick fina presenter av Mor och Far samt av syster Cilla och Glenn. Stort tack till Emelie för allt stöd genom åren, helt suveränt!

Nu ska jag ge mig ut på stan och hitta den perfekta presenten till Baby som fyller år imorgon. Viktigt att sjunga upp innan det stora framträdandet imorgon. Ikväll blir det lite drinkar här och eventuellt en utgång, du som läser kom förbi så skakar jag till en White lady åt dig! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Har du börjat blogga? Vad kul =) Jag kommer att vara en trogen läsare.

2009-01-19 @ 09:49:22
URL: http://idasjoberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0