Ny vecka nya tag

Helgens fest blev en lyckad tillställning. Födelsedagsgubben var mycket nöjd med mat och party.

I natt har vi haft Clara som gäst. Clara är drygt tre år och en aktiv men snäll liten tjej. Många av lekarna har snurrat kring ett ämne som är väldigt aktuellt för en treåring, nämligen kiss och bajs. Många nallar har det varit som har gått på toa och detta har kompletterats med tillhörande ljudeffekter. Mycket underhållande för en barnslig morbror.

Har blivit involverad med ett projekt via Luleå universitet www.ntglar.se www.esf.se där jag ska genomföra intervjuer med ungdomar om arbetslöshet. Projektet sträcker sig fram till slutet på maj och känns riktigt intressant. Mer information om detta kommer inom kort. Förhoppningsvis kan jag kombinera detta med ett jobb på särskolan. Men även där har dimman inte riktigt lättat så jag återkommer.

Sju år med baby idag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis på sjuårsdagen! Nu tycker jag att det är dags med förlovning ;) Kram kram

2009-01-27 @ 16:14:36
URL: http://idasjoberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0