Riset dansar över ryggen och med all rätt

Har fått höra något som jag redan har konstaterat - jag är en usel bloggare. Jag tar det med ett leende på läpparna och klappar mig själv nöjt på axeln och tänker: Självinsikt. Inte alla som kan säga att det är en egenskap dem besitter.

Har varit många turer om jobb och LAS (kommer ett längre inlägg om LAS inom kort) och tillslut på väg upp till fjällen fick jag reda på min primära sysselsättning under hösten. Jag kommer att bo i Umeå och jobba på gymnasiet här som pedagog/klassassistent/utkastare/inkastare m.m. Detta sträcker sig fram till tomtetider då jag återvänder med Baby till Lulestad. Så ser planen ut nu men jag har lärt mig att bli mer försiktig med min planering eftersom att den alltför sällan stämmer överens med verkligheten.

Hösten är fin och havsöringen stiger och må ni alla må som man bör

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det är bra att du tror att du besitter egenskapen självinsikt. Det är lika troligt som att Thomas tror att han besitter engenskapen att han är FÖR ödmjuk ;) Kram kram

2009-09-02 @ 13:21:27
URL: http://idasjobergmork.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0